Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie o pracę

Data publikacji 27.12.2022

Komenda Rejonowa Policji Warszawa III poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko Archiwisty Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych.

Wymiar etatu: 1

Adres urzędu Komenda Rejonowa Policji Warszawa III, 02-368 Warszawa ul. Opaczewska 8

 

Zakres obowiązków:

• przyjmowanie materiałów archiwalnych do składnicy akt, w tym formalne i merytoryczne sprawdzanie prawidłowości przygotowania teczek archiwalnych pod kątem kwalifikacji spraw, poprawności sporządzenia spisu akt przekazanych, zgodności ilościowej i rzeczowej,

• ewidencjonowanie zbiorów archiwalnych, brakowanie, udostępnianie,

• sporządzanie spisów akt przekazanych, ewidencji wypożyczeń materiałów i zasobu archiwalnego,

• prowadzenie elektronicznej ewidencji zasobu archiwalnego E-Archiwum zgodnie z wytycznymi.

 

Kogo poszukujemy?

Wymagania niezbędne:

wykształcenie : średnie,

doświadczenie zawodowe /staż pracy : co najmniej 6 miesięcy w obszarze dotyczącym archiwizacji.

 

Pozostałe niezbędne wymagania:

• dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych w celu jego uzyskania

• umiejętność organizowania pracy własnej,

• umiejętność obsługi komputera,

• komunikatywność,

• posiadanie obywatelstwa polskiego,

• korzystanie z pełni praw publicznych.

 

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):

• doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku w przedmiotowym zakresie,

• wykształcenie wyższe.

 

Co oferujemy:

• dofinansowanie do wypoczynku pracowników,

• dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.

 

Dostępność:

• Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną,

• Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu- nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

 

Warunki pracy:

• praca administracyjno – biurowa,

• praca przy monitorze ekranowym,

• naturalne i sztuczne oświetlenie,

• praca w wymuszonej pozycji ciała,

• budynek bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych ruchowo,

• budynek bez windy

 

Dodatkowe informacje:

• wszystkie dokumenty podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia,

• nie rozpatrzymy oferty, które nie będą podpisane - dotyczy to też uzupełnienia ofert,

• nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie - dotyczy to też uzupełnienia ofert,

• nie rozpatrzymy oferty, którą nadesłałeś po terminie - dotyczy to też uzupełnienia ofert, •

nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy,

• zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca,

• złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów,

 

Uwaga:

List motywacyjny, życiorys/CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane.

• oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone.

• Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.

• Kandydaci niezakwalifikowani nie będą powiadomieni telefonicznie ani pisemnie.Planujemy następujące metody/techniki naboru:

• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,

• rozmowa kwalifikacyjna

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem 47 72 393-47

 

Twoja aplikacja musi zawierać ( dokumenty niezbędne)

• CV i list motywacyjny,

• kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,

• kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy,

• kopia poświadczenia uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych,

• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego ,

• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,

• oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy

Aplikuj do: 11 stycznia 2023 r.

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem ogłoszenie „zastępstwo ARCHIWISTA” na adres:Komenda Rejonowa Policji Warszawa III ul. Opaczewska 8, 02-368 Warszawa

Dokumenty należy złożyć do dnia 11.01.2023 r.

Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Przetwarzanie danych osobowych: Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

• Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Rejonowy Policji Warszawa III, 02-368 Warszawa ul. Opaczewska 8,

• Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: iod.krp3@ksp.policja.gov.pl

• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

• Informacje o odbiorcach danych: Komenda Rejonowa Policji Warszawa III

• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

 

Uprawnienia:

1. Prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

2. Prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

3. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

4. Prawo do usunięcia danych osobowych - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

 

Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; 2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m. in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

  • Komenda Rejonowa Policji Warszawa III
    Komenda Rejonowa Policji Warszawa III
Powrót na górę strony